Kids on Top! Kindercoach Mandy Nijskens in Apeldoorn
Kids on Top! Kindercoach
  • Welkom
  • Kindercoaching
  • EFT met kinderen
  • Leerbegeleiding
    • Leren studeren; Ik leer leren
    • Bijles
    • Spelling
    • Rekenen
  • Hoogsensitiviteit
  • Slapen
  • Beelddenken: Ik leer anders
  • Werkwijze
  • Over Mandy Nijskens
  • Contact
  • Video's met tips
  • Tarieven
  • Reacties van kinderen en ouders
Moeite met de menuknop? Klik hier
Foto


​Werkwijze


Eerste contact

Meestal ontvang ik eerst een mail of telefoontje om te bespreken wat ik voor jullie kan betekenen.  Vervolgens plannen we een afspraak en vullen ouders via de contactpagina het inschrijfformulier in en nemen het ondertekend mee naar de eerste afspraak.
Foto

Eerste afspraak

Mijn praktijkkamer is een kleine gezellige kamer. Hier maken we kennis met elkaar. Ik heb ook een hond die het heel erg leuk vindt om brokjes van kinderen te krijgen. Als jij niet van honden houdt, dan blijft hij gewoon in zijn mandje in de woonkamer. Je bepaalt zelf of je het gesprek graag alleen of liever samen met je ouder(s) hebt. We bespreken wat ik voor je kan doen en bepalen samen wat het beste zou kunnen werken.

Een traject

Heel soms is voor coaching één afspraak al genoeg om weer zelf verder te kunnen. Vaak kunnen we een hulpvraag na zo'n 5 sessies afronden en zit er twee of drie weken tussen de afspraken. Indien nodig maak ik met ouders een aparte (bel)afspraak om tussendoor de voortgang te bespreken. Een traject voor reflexintegratie duurt meestal wel wat langer. Je leert de oefeningen in de praktijk en krijgt een schema voor thuis. Ik stem mijn begeleiding persoonlijk af en ben niet gebonden aan een script. Dat betekent dat we samen de vrijheid hebben om de sessies optimaal in te vullen.
​
Een uniek en persoonlijk steentje dat jou herinnert aan wat je al allemaal kan.
Een uniek steentje als anker voor jou.
Weer lekker in je vel met reflexintegratie.
Ontdek je kwaliteiten en leer ze in te zetten.
Jij bepaalt de weg naar jouw top!

Ouders

​De eerste keer komen ouders en kinderen vaak samen naar de afspraak. Daarna werk ik ook wel de ouder(s) of kinderen alleen als dat prettig is. Er is geen wachtruimte. Als ouders er niet bij blijven, gaan ze vaak een boodschap doen in het winkelcentrum hier vlakbij. Bij reflexintegratie is er áltijd een van de ouders aanwezig. 
Een goede samenwerking tussen kinderen, je ouder(s) en mij vind ik erg belangrijk. De inzichten die je tijdens de sessies opdoet en de oefeningen die je leert, ga je immers thuis samen verder uitdiepen en eigen maken. Tussen de afspraken ben ik altijd bereikbaar. Schroom vooral niet om te mailen, bellen of een Whatsapp te sturen. Ik help jullie graag verder op weg als je ergens tegenaan loopt. 

School

Als dat bij jou hulpvraag past, neem ik graag contact op met school. Ik kan met je leerkracht mailen en bellen, of naar school toe gaan om daar in gesprek te gaan. Ik ga voor een zo groot mogelijk effect van de begeleiding, dus ik stem heel graag af hoe we dat het beste kunnen behalen. Voor leerbegeleiding en bijles bestaat de mogelijkheid dat ik op school langskom, mits er een rustige ruimte beschikbaar is om te werken.
Bel of mail direct!
Plan hier je (bel) afspraak
Maak een gratis website met Weebly